Robotika táborok

Építsd a jövő technológiai, mérnöki és matematikai készségeit játékosan!

LEGO SPIKE Adventures Tábor

0-IV. osztályos diákoknak
Játékos tudomány LEGO robotokkal

Fejleszd gyermeked problémamegoldó képességét és strukturált gondolkodását játékosan! A gyerekek fiatal, nyelvüket beszélő mentorok és LEGO SPIKE Essential robotok segítségével izgalmas projektekben vesznek rész, melyek során különböző tudományos témákról - önvezető járművek fizikájáról, színérzékelőkről, forgómozgásról - beszélgetnek, LEGO robotokat építenek és programoznak, majd szabadtéri játékokon vesznek részt.

LEGO Wedo Tábor

6-9 éves diákoknak
Természettudományok játékosan

Minden gyermekben lapul egy kis feltaláló! A WeDo-val a gyerekek legózás közben ismerkednek meg az alapvető programozási koncepciókkal, és olyan robotokat építenek, melyek észlelik és reagálnak a környezetükre. A legkisebbek LEGO krokodilok, repülők és csónakok programozása közben tanulnak érzékelőkről, motorokról; fejlesztik matematikai és „mérnöki” készségeiket. Nyári táborunk összeköti a játékot és a tanulást, felkelti a kicsik érdeklődését a természettudományok iránt, és a legtöbb esetben pozitív hatással van későbbi iskolai teljesítményükre is.

LEGO WeDo Future Tábor

6-9 éves, 0-IV. osztályos diákoknak
A tudományos világ kihívásai a Földön

Tudományos témákról - környezetvédelemről, a Föld jövőjéről és eltartóképességéről - beszélgetünk, miközben egyszerű LEGO WeDo mozgásérzékelős robotokat építünk, programomzunk, tesztelünk. A tábor minden napján a gyerekek olyan aktivitásokban és projektekben vesznek részt, melyek alapvető mérnöki és programozói koncepciókat tanítanak nekik - természetesen a saját, korosztályukhoz igazított nyelven és módszerekkel.

LEGO Wedo Space Tábor

6-9 éves, 0-IV. osztályos diákoknak
A tudományos világ kihívásai az űrben

A táborban a gyerekek olyan izgalmas témákról tanulnak, mint a bolygókutatás vagy az űrtechnológia, miközben egyszerűbb robotokat építenek és programoznak. Az interaktív tanulás során fejlődik a kicsik logikus és strukturált gondolkodása. A szakmai programokat - melyek során olyan űrtechnológiai kihívásaira fókuszálunk, mint például az idegen bolygó környezeti veszélyeit előrejelző eszközök tervezése - izgalmas szabadtéri foglalkozások követik a Föld nevű bolygón.

Cozmo Tábor

7-10 éves diákoknak
A játéké a főszerep

A Cozmo egy oktatási eszköz, mely olyan izgalmas, interaktív eszközökkel kelti fel a gyermekek tudományos érdeklődését, mint amilyen péládul az arc és az érzelmek felismerésének technológiája. Ebben a táborban elsősorban a játéké a főszerep, de emellett a gyerekekegyszerűbb kódolási parancsokat is megtanulnak. A táborban a kicsik kihívásokat oldanak meg, és ügyességi játékokon vesznek részt tanteremben és szabadtéren egyaránt.

LEGO BOOST Tábor

8-13 éves diákoknak
Játék kimaxolva

A tábor inkább a lassú építkezésre és a játékra fókuszál, de a gyerekek itt is megismerhetik a kódolás alapkoncepcióját, miközben olyan tipikus robotikai kihívásokkal találkoznak, mint a tájékozódás és irányítás, a szín- és hangfelismerés, vagy a különböző akadálypályák leküzdése. A tantermi játékos programokat változatos, élménydús szabadtéri foglalkozások követik. Ne hagyjátok ki a kalandot!

LEGO SPIKE Prime Tábor

9-13 éves diákoknak
Tudomány is lehet móka és kacagás

A LEGO Spike Prime egy sokoldalú oktatói eszköz, melyet kifejezetten arra fejlesztettek, hogy felkeltse a 9-13 éves gyerekek érdeklődését a tudományos és mérnöki világ iránt. A tábor során a gyerekek megismerkednek a kódolás, a mérnöki gondolkodás és probléma-megoldás kihívásaival izgalmas, a való életben is előforduló témákon keresztül (időjárás-előrejelzés, robotok megalkotása az egészséges életmód fenntartására).

LEGO MindStorms EV3 Tábor

IV-VIII. osztályos diákoknak
A robotok haladó projektekben kelnek életre

A LEGO Mindstorms EV3 ideális nagyobb gyerekek számára, haladó robotika projektekhez. A gyerekek az építőelemeket, motorokat és érzékelőket használva robotokat építenek, majd alapvető kódokkal életre keltik őket. A tábor lezárásaként egy komplex akadálypálya kihívásait kell a korábban tanultak segítségével megoldaniuk. Közösségben élmény a tannulás! A tantermi foglalkozást kültéri játék követi.

mBot Tábor

10-14 éves, IV-IX. osztályos diákoknak
Robotika nagyobb, de kezdő gyerekeknek

Elemzések szerint a jövő számos munkahelyén kell majd robotokat irányítani, vagy velük közösen feladatokat megoldani. A felkészülést pedig játékos formában már gyerekek is elkezdhetik. Ebben a táborban a robotika rendkívül gyorsan fejlődő témakörébe - mBot robotok megépítésén és programozásán keresztül - kóstolhatnak bele a diákok.