Godot / Python
411
Szeretnéd, ha gyermeked hasznos, jövőbiztos készségeket sajátítana el? Elkötelezett oktatókból álló csapatunk segít nekik elsajátítani a Pythont, az egyik legszélesebb körben használt programozási nyelv alapjait, számítógépes játékok fejlesztése közben!
VI-XII. osztályos diákok számára
online, tantermi, egyéni
Max.: 12 (online: 8) résztvevő
Előfeltétel: MIX 312 Kurzus vagy Logiscool belépő teszt
7/24 MyLogiscool hozzáférés
Játékfejlesztés Pythonban!
A kurzus során diákjaink megismerkednek a Godot nyílt forráskódú játékfejlesztő programmal, és először 2D, majd 3D számítógépes és mobiljátékokat fejlesztenek a Python programnyelvet használva.
Van már gyermekednek valamennyi programozási tudása (pl. Scoolcode MIX vagy egy másik platform)? Szívesen próbára tenné magát egy írott programnyelvvel? Érdekli a játékfejlesztés?
Ha igen, akkor a Godot kurzuson a helye! Itt a gyerekek megismerkednek a játékfejlesztés és a Python programnyelv alapjaival. A Python manapság az egyik legnépszerűbb programnyelv, amit egyebek közt játék és appfejlesztéshez, adatbányászathoz és analízishez használnak. Valamint, a robotikában és a mesterséges intelligencia területén is használják!
Követelmények
MIX 312 Kurzus elvégzése, mely kiváltható Logiscool szintfelmérő teszttel haladó programozó kurzusokhoz.
Szükséges szoftverek
- Logiscool iskolában megtartott kurzus esetén:minden diáknak szüksége less egy Google-fiókra vagy egy flash-meghajtóra.
- Abban az esetben, ha az iskola indít online kurzust: az online kurzuson való részvétel előfeltétele egy otthoni laptop vagy számítógép stabil internetkapcsolattal és beépített vagy külső mikrofonnal. Szintén hasznos lehet egy fejhallgató és webkamera is. Az online kommunikációhoz szükséges szoftvereket mi biztosítjuk.
VI-XII. osztályos diákok számára
online, tantermi, egyéni
Max.: 12 (online: 8) résztvevő
Előfeltétel: MIX 312 Kurzus vagy Logiscool belépő teszt
7/24 MyLogiscool hozzáférés